ရခိုင္ ျပည္နယ္တြင္ ႏွစ္ႏွစ္ဆက္တိုက္ တကၠသိုလ္၀င္ စာေမးပြဲ ေအာင္ခ်က္
ရာခိုင္ႏႈန္း က်ဆင္း ခဲ့ေၾကာင္း ရခိုင္ျပည္နယ္ ပညာေရးမွဴး ႐ံုးမွ သိရသည္။
ရခိုင္ ျပည္နယ္တြင္ ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ က ျဖစ္ပြားခဲ့ေသာ ပဋိပကၡ
မ်ားေၾကာင့္ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္တြင္ ေအာင္ခ်က္ ရာခိုင္ႏႈန္း က်ဆင္းခဲ့ၿပီး၊ ယခု
ႏွစ္တြင္ လည္း ယခင္ႏွစ္ ကထက္ ေအာင္ခ်က္ ရာခိုင္ႏႈန္း ထပ္မံ က်ဆင္းခဲ့ျခင္း
ျဖစ္သည္။ ဒါေပမဲ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဆက္လက္ ႀကိဳးစား ေနမွာပါ။ ဒီႏွစ္က Moder
-ation မရွိတာလည္း ပါမွာေပါ့ ဟု ရခိုင္ ျပည္နယ္ပညာေရးမွဴး႐ံုးမွ လက္ေထာက္
ညႊန္ၾကားေရးမွဴး (စီမံ) ဦးလွစိန္ထြန္း က The Messenger သတင္းစာ သို႔
ေျပာသည္။ ရခိုင္ ျပည္နယ္ တစ္ခုလံုးတြင္ ၂၀၁၄ ခုႏွစ္၌ တကၠသုိလ္၀င္ စာေမးပြဲ
ေျဖဆိုသူ ေက်ာင္းသား ေက်ာင္းသူေပါင္း (၂၅၄၆၅) ဦး ရွိခဲ့ရာ (၄၆ ၃၉) ဦး
ေအာင္ျမင္ခဲ့ၿပီး၊ ေအာင္ခ်က္ရာႏႈန္း (၁၈ ဒသမ ၂၂) ရာခိုင္ႏႈန္း ရွိခဲ့သည္။
ဒီႏွစ္ ပဋိပကၡ သံတြဲမွာျဖစ္ခဲ့ေတာ့ ေက်ာင္းေတြ၊
က်ဴရွင္ေတြ ပိတ္ထားရတဲ့ေန႔ ေတြလည္း ရွိခဲ့တယ္။ ေနာက္တစ္ခ်က္ က မေအာင္မေနရ
စနစ္ ပံုစံမ်ဳိးေၾကာင့္ ေက်ာင္းသားေတြ အရည္အခ်င္း က်ဆင္းလာ တာလည္း ပါတယ္ ဟု
ရခိုင္ျပည္နယ္ သံတြဲၿမိဳ႕မွ အထက္ တန္းျပ ဆရာတစ္ဦးက The Messenger
သတင္းစာသို႔ ေျပာသည္။
၂၀၁၃ ခုႏွစ္ကမူ ေက်ာင္းသား ေက်ာင္းသူ (၂၁၅၃၄) ဦး
ေျဖဆုိခဲ့ရာ (၄၆၇၆) ဦး ေအာင္ျမင္ခဲ့ၿပီး၊ ေအာင္ခ်က္ရာႏႈန္း (၂၁ ဒသမ ၇၁)
ရာခိုင္ ႏႈန္း ရွိခဲ့ ေသာေၾကာင့္ ယခင္ႏွစ္ထက္ ေအာင္ခ်က္ရာႏႈန္း (၃ ဒသမ ၅၀)
က်ဆင္း ခဲ့ေၾကာင္း၊ ရခိုင္ ျပည္နယ္ ပညာေရးမွဴး႐ံုး မွ သိရသည္။
ရခိုင္ျပည္နယ္ အတြင္း ေအာင္ခ်က္ အျမင့္ဆံုး၊ ၿမိဳ႕မွာ သံတြဲၿမိဳ႕
ျဖစ္ေၾကာင္းလည္း သိရသည္။
ထုိ႔ျပင္ ရခိုင္တစ္ျပည္နယ္လံုး၌ ေျခာက္ဘာသာ ဂုဏ္ထူးျဖင့္
ေအာင္ျမင္သူ ေျခာက္ဦး၊ ငါးဘာသာ (၂၇) ဦး၊ ေလးဘာသာ (၃၁) ဦး၊ သံုးဘာ သာ
(၅၉) ဦး၊ ႏွစ္ဘာသာ(၁၂၀) ဦး၊ တစ္ဘာသာ (၄၄၃) ဦး ရွိခဲ့ေၾကာင္းလည္း
ပညာေရးမွဴး႐ံုးမွ သိရသည္။ ရခိုင္ျပည္နယ္တြင္တကၠသုိလ္၀င္ စာေမးပြဲ
ေအာင္ခ်က္ရာခိုင္ႏႈန္း က်ဆင္းခဲ့ျခင္းေၾကာင့္ ပညာေရး ၀န္ႀကီးဌာန ႏွင့္
ျပည္နယ္ အစိုးရတုိ႔ ပူးေပါင္းကာ ေအာင္ခ်က္ ရာခိုင္ႏႈန္း ျမင့္မားရန္
ႀကိဳးစား လုပ္ေဆာင္ခဲ့သည္။ တကၠသုိလ္ဆရာမ်ား ကလည္း ကြင္းဆင္း၍ ေအာင္ခ်က္
ျမင့္မားေအာင္ ေဆာင္ရြက္ခဲ့သည္။
ေတဇာဘုန္းျမင့္
Messenger News Journal
ေက်ာက္ျဖဴၿမိဳ႕၊ တိုးခ်ဲ႕ရပ္ကြက္၊ တိုးခ်ဲ႕(၅)လမ္း႐ွိ သႏၱာၿမီ ဘုန္းေတာ္ႀကီးသင္ ပညာေရးေက်ာင္း၏ အလုပ္မႈေဆာင္ ေ႐ြးခ်ယ္ျခင္းႏွင့္ စည္းမ်ည္းစည္းကမ္း အတြက္ ေတြ႔ဆံုေဆြးေႏြးျခင္းႏွင့္ ေက်ာင္းသူ/သားမ်ားႏွင့္ မွတ္တမ္းဓာတ္ပံုမ်ား
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment