( ျပည္ျမန္မာသတင္းဂ်ာနယ္ - အမွတ္ (၈၀၇))
ျမန္မာျပည္အတြင္း လက္ရွိပုဂၢလိက ေကာလိပ္ငါးခုရွိေနၿပီး ထပ္မံ၍ ရန္ကုန္ႏွင့္မႏၱေလးတြင္ ပု ဂၢလိကေကာလိပ္သစ္ရွစ္ခု ထပ္မံဖြက့္လွစ္ရန္ ရွိေနေၾကာင္း ဗစ္တိုးရီးယား ေကာလိပ္ေက်ာင္းအုပ္ႀကီး ေဒါက္ တာေနက ၂-၂-၂၀၁၂ ရက္ေန႔တြင္ေျပာၾကားသည္။
" လက္ရွိ ရန္ကုန္မွာ ခ်င္းတြင္းေကာလိပ္၊ ႏိုဘယ္ေကာလိပ္၊ ဗစ္တိုးရီးယားေကာလိပ္နဲ႔ မႏၱ ေလးမွာ အင္တာေနရွင္နယ္ေကာလိပ္အျပင္ ေနာက္ထပ္ေကာလိပ္တစ္ခုရွိပါတယ္။ အခုရန္ကုန္မွာ အေျခစိုက္ ေကာလိပ္သံုးခုရွိတဲ့ အနက္ ေနာက္ထပ္ၿပီး ငါးခုကေန ၁၀ ခုအထိ ဖြင့္ဖို႔စီစဥ္ေနၾကတယ္။ မႏၱေလးမွာေတာ့ သံုး ခုရွိတဲ့ အနက္ေနာက္ထပ္ၿပီး ငါးခုကေန ၁၀ ခုအထိ ဖြင့္ဖို႔စီစဥ္ေနၾကတယ္။ မႏၱေလးမွာေတာ့ သံုးခုထပ္ၿပီးဖြင့္ ဖို႔ ရွိေနပါတယ္" ဟု ယင္းကေျပာၾကားသည္။
" တိုင္းျပည္တိုးတက္ဖို႔အတြက္ စီးပြားေရးအျမင္နဲ႔ ေျပာရရင္ ေက်ာင္းသားေတြ အတုအ ေယာင္ ေက်ာင္းေတြနဲ႔ မခ်ိန္ဆက္မိဖို႔လိုပါတယ္။ ႏုိင္ငံတကာမွာေတာ့ အတုအေယာင္ေက်ာင္းသားေတြကို ႏွိမ္ နင္းၾကတယ္။ ဒါေပမဲ့ ေပၚလာတာပဲ။ တက္ေရာက္မယ့္ ေက်ာင္းသားေတြအေနနဲ႔ ကေတာ့ ေသခ်ာစြာစိစစ္ သြားဖို႔လိုပါတယ္။ အဲဒီလို အတုအေယာင္ေက်ာင္းေတြေၾကာင့္ ျဖစ္ေပၚလာရမယ့္ ျပႆနာဟာ တိုင္းျပည္စီးပြား ေရးကိုလည္း ထိခိုက္ေစနုိင္ပါတယ္" ဟု ယင္းကေျပာသည္။
ထို႔အျပင္ ျမန္မာႏိုင္ငံအတြင္း သင္ၾကားျပသမည့္ ဆရာရွားပါးရျခင္းေၾကာင့္ ႏုိင္ငံျခားတြင္ ပ ညာသင္ၾကားေနေသာ ဆရာမ်ားကို ထိုက္တန္စြာေပး၍ ျပန္လည္ေခၚယူရန္ ရွိေနေၾကာင္း၊ ထို႔ျပင္ Ph.D ရၿပီး ေသာ ဆရာမ်ားကို ပုဂၢလိကေကာလိပ္မ်ားတြင္ ဌာနမွဴးအျဖစ္ ခန္႔အပ္ရန္ရွိေနေၾကာင္း ထပ္မံသိရွိရသည္။
" ေက်ာင္းဖြင့္ရင္ ဖြင့္တဲ့ေက်ာင္းေတြဟာ အဂၤလန္ေက်ာင္းေတြရဲ႕ သင္ၾကားျပသမႈပံုစံကို အတု ယူၾကတာပါ။ တရုတ္ေတာင္ အဂၤလန္ကေက်ာင္းေတြကို စံထားရတာပါ" ဟု ယင္းကထပ္မံ ေျပာၾကားသည္။ ပု ဂၢလိကေက်ာင္းမ်ားစြာ ေပၚေပါက္လာပါက ျပည္တြင္းရွိပုဂၢလိကေက်ာင္းမ်ား ၿပိဳင္ဆိုင္မႈ ပိုမိုျပင္းထန္လာမည္ ျဖစ္ကာ တိုင္းျပည္ႏွင့္ ပညာေရးအတြက္ ေကာင္းမြန္လာမည္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ေက်ာင္းေရြးခ်ယ္ရာတြင္လည္း ေက်ာင္း၏ သင္ၾကားျပသမႈပံုစံကို ေရြးခ်ယ္၍ တက္ေရာက္သင္ၾကားႏုိင္ေၾကာင္းယင္းက ေျပာၾကားသည္။
ေက်ာက္ျဖဴၿမိဳ႕၊ တိုးခ်ဲ႕ရပ္ကြက္၊ တိုးခ်ဲ႕(၅)လမ္း႐ွိ သႏၱာၿမီ ဘုန္းေတာ္ႀကီးသင္ ပညာေရးေက်ာင္း၏ အလုပ္မႈေဆာင္ ေ႐ြးခ်ယ္ျခင္းႏွင့္ စည္းမ်ည္းစည္းကမ္း အတြက္ ေတြ႔ဆံုေဆြးေႏြးျခင္းႏွင့္ ေက်ာင္းသူ/သားမ်ားႏွင့္ မွတ္တမ္းဓာတ္ပံုမ်ား
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment